Костанай
RU
Сіздің бизнесіңіз үшін Интернет
Біз өзіңізді жалғыз және маңызды клиентіміз ретінде сезінетіндей етіп бәрін ұйымдастырдық
+7 (7142) 90-23-23
Қоңырауға тапсырыс
Басты бет / Бизнес үшін / Электрондық құжат айналымы
Электрондық құжат айналымы
2021 жылдың 1 қаңтарынан бастап «Uplink» ЖШС толық көлемде электронды орындалған жұмыстардың актілерін беруге көшті.
Біздің ойымызша, бұл әдіс жеткілікті артықшылықтарға ие:
Электрондық құжат айналымымен жұмыс істеудің артықшылықтары:
Уақыт
Құжаттарды өңдеу уақыты он есе қысқарады
Сенімділік
Құжаттардың жоғалуы алынып тасталды
Ыңғайлылық
Салық тексеруіне немесе басқа іс-шараларға қажетті құжаттарды жылдам дайындау мүмкіндігі
Қызмет
Құжаттарды уақтылы жеткізу және уақытында алу.
Тәуекелді төмендету
Салық міндеттемелері бойынша құжаттарды жедел, расталған жіберу өсімпұлдарды алып тастайды.
Әр айдың соңғы жұмыс күні ақпараттық жүйенің – https://esf.gov.kz сайтында сіздің ұйымыңызға құжат жіберіледі, ол расталуы тиіс.
Орындалған жұмыстың электрондық актісін алу
Орындалған жұмыстың электрондық актісін растау және құжаттың орындалуын аяқтау үшін сізге:
1. Басшының/директордың атындағы электрондық цифрлық қолтаңбаны (бұдан әрі – ЭЦҚ) алу қажет;
2. Орындалған жұмыстың электрондық актісін қабылдау және өңдеу ақпараттық жүйесінің веб-сайтында тіркелу – https://esf.gov.kz (бір реттік);
3. Кәсіпорын қызметкерінің профилімен ЭШФ АЖ жүйесіне кіріңіз. Компанияның басшысы болып табылмайтын қызметкер үшін ОЖА-мен жұмыс істеу үшін ЭШФ АЖ жүйесінде арнайы құқықтар бұрын берілуі керек:
- ОЖА қарау құқығы
- ОЖА растау құқығы
Компания басшыларына және жеке кәсіпкерлерге арнайы құқықтарды берудің қажеті жоқ (олардың ЭШФ АЖ модульдерімен жұмыс істеуге толық құқықтары бар).
4. Алынған орындалған жұмыстардың электрондық актілер тізімін қарау үшін порталдың басты бетіндегі «Орындалған жұмыстар актілері» модуліне өтіңіз;
5. Алынған ОЖА-ні растау үшін ОЖА журналына өтіп, қабылданған ОЖА-ні қарау керек;
6. Қарағаннан кейін ОЖА ОЖА журналынан да, ОЖА нысанының өзінен де расталуы мүмкін. «Растау» түймесін басып, ЭЦҚ арқыла ОЖА-не қол қойыңыз;
7. Алушы растағаннан кейін Акт «Расталған» мәртебесіне өтеді, бұл құжаттың тапсырыс берушімен келісілгенін және қабылданғанын/қол қойылғанын білдіреді.
Растаусыз құжатқа ресми түрде қол қойылмайтынын және компания сізге ЭШФ бере алмайтынын ескеріңіз.
Нұсқауларды жүктеп алу
Нұсқауларды жүктеп алу
Өтінім қалдыру
Өтінім қалдыру
* толтырылуға міндетті өрістер.
Батырманы басқанда Сіз дербес деректердің өңдеуіне рұқсат бересіз
info@uplink.kz
8 (7142) 22-08-60
8 (771) 058-15-55
8 (7142) 90-23-23*
* Бизнес-клиенттер үшін
біз әлеуметтік желілердеміз:
Техникалық қолдаудың бірыңғай қызметі
Жеке тұлғаларға
Интернет-тарифтері
Телевизия
Көмек
Төлем
Бизнес үшін
Бизнес ұсыныстар
Төлем
Электрондық құжат айналымы
Жұмыс орындары
Чатқа жазу
© 2013-2024. Жарияланған мәліметтерге барлық құқықтар "Uplink" ЖШС-не тиесілі.
Қайта басу мен көшіруге тыйым салынған.